Zmiana treści ŚWIADCZENIE KOMPLEKSPWYCH USŁUG PRALNICZYCH I DZIERŻAWY BIELIZNY SZPITALNEJ | ||||||||||
Identyfikator | #11005119 | |||||||||
Podgląd | Oferta przeglądana 14 razy | |||||||||
Więcej informacji |
Kategoria
Przetargi
Forma
nieograniczony
Źródło informacji
BZP
|
|||||||||
Organizator |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
godzina: 09:30 Telefon: 061 4445523 w. 220 Fax: 614 445 720 Email: szpital@spzoz-grodzisk.pl WWW: http://spzoz-grodzisk.pl/
Kontakt
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Mossego 17 62-065 Grodzisk Wielkopolski |
|||||||||
Województwo/Powiat |
wielkopolskie / grodziski
|
|||||||||
Opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług świadczenie kompleksowych usług pralniczych, w tym dezynfekcji, suszenia, prasowania, maglowania, naprawy, dzierżawa bielizny szpitalnej z wykorzystaniem technologii RFID dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim przez okres 36 miesięcy od 1 MARCA 2021 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. "Numer referencyjny:SPZOZ.KP.2300/50/20
|
|||||||||
Termin składania ofert | 28-01-2021 | |||||||||
Miejsce i termin składania ofert |
https://miniportal.uzp.gov.pl/ godzina: 09:30 |
|||||||||
Oryginalna treść ogłoszenia | Pokaż pełną treść ogłoszenia | |||||||||
CPV |
98310000-9: Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6: Usługi odbierania prania |
|||||||||
Branże |
Odzież, obuwie, galanteria:
|
|||||||||
Specyfikacja | ||||||||||
Link SIWZ | http://spzoz-grodzisk.pl/zamowienia_publiczne/swiadczenie-komplekspwych-uslug-pralniczych-i-dzierzawy-bielizny-szpitalnej-dla-spzoz-w-grodzisku-wielkopolskim-nr-sprawy-spzoz-kp-2300-50-20/ | |||||||||
Wymagania |
III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: • posiadają wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykonywali lub wykonują przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie usług pralniczych o wartości minimum 50.000,00 zł brutto Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: określone w SIWZ III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP określone w SIWZ III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) określone w SIWZ |
|||||||||
Wadium |
Nie
|
|||||||||
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach 36
Okres w dniach Data rozpoczęcia 01.03.2021 Data zakończenia |
|||||||||
Termin związania z ofertą |
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
|||||||||
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
Kryteria Znaczenie CENA 60,00 TERMIN PŁATNOŚCI 40,00
|
|||||||||
Składanie ofert wariantowych | Nie | |||||||||
Składanie ofert częściowych | Nie | |||||||||
Uwagi |
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 28.12.2020godzina: 09:30III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)określone w SIWZ
|
|||||||||
Data dodania | 31-12-2020 | |||||||||
Ostatnia modyfikacja | 07-01-2021 |