Zmiana treści Dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń | ||||||||||
Identyfikator | #9827204 | |||||||||
Podgląd | Oferta przeglądana 101 razy | |||||||||
Więcej informacji |
Kategoria
Przetargi
Forma
nieograniczony
Źródło informacji
BZP
|
|||||||||
Organizator |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
42-200 Częstochowa Bialska 104/118, Kancelaria Szpitala, pok. 3,41 (II piętro), godzina: 10;00 Telefon: 343 673 753 Fax: 343 651 756 Email: szp@data.pl WWW: http://www.szpitalparkitka.com.pl
Kontakt
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Bialska 104 42-200 Częstochowa |
|||||||||
Województwo/Powiat |
śląskie / Częstochowa
Dodatkowe lokalizacje
śląskie / Częstochowa |
|||||||||
Opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr: 1Nazwa: Akcesoria do inkubtorów oraz respiratorów firmy Drager1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2Nazwa: Pojemniki chirurgiczne na wycinki do badań histopatologicznych1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1)formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2)wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 3Nazwa: Taśmy do ćwiczeń1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 4Nazwa: Aparat do mierzenia ciśnienia naramienny, zegarowy1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Długość okresu gwarancji40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 5Nazwa: Aparat domierzenia ciśnienia elektryczny1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Długość okresu gwarancj40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 6Nazwa: Mankiety do kardiomonitorów, ciśnieniomierzy dla dorosłych1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 7Nazwa: Mankiety do kardiomonitorów, ciśnieniomierzy dla dzieci1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 8Nazwa: Mankiet do podawania płynów infuzyjnych1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 9Nazwa: CZĘŚĆ 9 Resuscytator silikonowy autoklawowalny dla dorosłych oraz dzieci. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 10Nazwa: Resuscytator silikonowy, autoklawowalny dla dorosłych oraz noworodków i niemowląt z przeznaczeniem dla Oddziałów Anestezjologii i Intensywnej Terapii. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 11Nazwa: Stojak do kroplówek na kółkach1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Długość okresu gwarancji40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 12Nazwa: Płyn do maszynowego mycia naczyń do zmywarki przemysłowej typu ZK 08.5 EP firmy Lozamet. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831210-1, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 13Nazwa: Drobny sprzęt medyczny1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena60,00Termin dostawy40,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: "Numer referencyjny: DEZ.26.069.2019 |
|||||||||
Termin składania ofert | 09-08-2019 | |||||||||
Miejsce i termin składania ofert |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny Bialska 104/118, Kancelaria Szpitala, pok. 3,41 (II piętro), godzina: 10;00 42-200 Częstochowa śląskie |
|||||||||
Oryginalna treść ogłoszenia | Pokaż pełną treść ogłoszenia | |||||||||
CPV |
33100000-1: Urządzenia medyczne
33190000-8: Różne urządzenia i produkty medyczne 39831210-1: Detergenty do zmywarek |
|||||||||
Branże |
Dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja:
|
|||||||||
Specyfikacja | ||||||||||
Link SWZ | http://www.szpitalparkitka.com.pl/zamowienia,details,1053#o | |||||||||
Wymagania |
III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 2)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe/opisy / foldery / fotografie / informacje producenta oferowanego asortymentu - potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym w Części Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 w Załączniku Nr 2 do SIWZ - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której Części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2)Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w Części nr 12. 3)Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący Załączniku Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale). 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. 5)W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. |
|||||||||
Wadium |
Nie
|
|||||||||
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach 24
Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia |
|||||||||
Termin związania z ofertą |
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
|
|||||||||
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00 Termin dostawy 40,00 |
|||||||||
Składanie ofert wariantowych | Nie | |||||||||
Składanie ofert częściowych | Tak | |||||||||
Uwagi |
Adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowie, Kancelaria Szpitala, pok. 3,41 (II piętro). Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-07 godzina: 09:00 III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący Załączniku Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale). 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. 5)W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Ogłoszenie nr 540162079-N-2019 z dnia 05-08-2019 r. Ogłoszenie nr 540162079-N-2019 z dnia 05-08-2019 r. Częstochowa: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 574829-N-2019 Data: 2019-07-17 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, Krajowy numer identyfikacyjny 12810530000000, ul. Bialska 104, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 673 753, e-mail szp@data.pl , faks 343 651 756. Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalparkitka.com.pl Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.szpitalparkitka.com.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2019.08.07, godzina 09:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2019.08.09, godzina 10:00 |
|||||||||
Data dodania | 17-07-2019 | |||||||||
Ostatnia modyfikacja | 05-08-2019 |