cofnij                        dodaj do schowkadrukuj
Ogłoszenie nr 8616069
Dane organizatora Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
61-848 Poznan
Długa 1/2
Tel. +48 618549088
Fax. +48 618549088
E-mail grazyna.kowalska@skpp.edu.pl
WWW www.skpp.edu.pl/przetargi.html
Oryginalna treść ogłoszenia 12/04/2018    S71    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 
  • I.
  • II.
  • III.
  • IV.
  • VI.

Polska-Poznań: Odczynniki laboratoryjne
2018/S 071-156724
Ogłoszenie o zamówieniu
DostawyDyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresySzpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
PL
ul. Długa 1/2
Poznań
61-848
Polska
Osoba do kontaktów: Grażyna Kowalska
Tel.: +48 618549088
E-mail: grazyna.kowalska@skpp.edu.pl
Faks: +48 618549088
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.skpp.edu.pl/przetargi.html
Adres profilu nabywcy: http://www.skpp.edu.pl/przetargi.htmlI.2)Wspólne zamówienieI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.skpp.edu.plWięcej informacji można uzyskać pod następującym adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
PL
ul. Długa 1/2, Dział Zamówień Publicznych, pok. 603
Poznań
61-848
Polska
Osoba do kontaktów: Jolanta Stachowiak
Tel.: +48 618549242
E-mail: jolanta.stachowiak@skpp.edu.pl
Faks: +48 618549093
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.skpp.edu.pl/przetargi.htmlOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznegoI.5)Główny przedmiot działalnościZdrowie
Sekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Numer referencyjny: EZP/38/18II.1.2)Główny kod CPV33696500II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4)Krótki opis:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej.
Zamawiający zastosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp „Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu.
Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 w dokumencie JEDZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: takOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 1II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33192500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Probówki do cytowirówki, filtr do cytowirówki,pakiet składa się z 2 pozycji, wadium 120,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 2II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Kapilary do hematokrytu,pakiet składa się z 1 pozycji, wadium 7,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 3II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Zestaw odczynników do oznaczania stężenia przeciwciał, zestaw materiałów kontrolnych, kuwety, buteleczki szklane,pakiet składa się z 4 pozycji, wadium 115,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 4II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Zestaw do oznaczania przeciwciał antykardiolipinowych,pakiet składa się z 1 pozycji, wadium 110,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 5II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Zestaw do cyklicznego sekwencjonowania, płytki, probówki, gumowe uszczelki, formamid, zestaw do oczyszczania produktów, osłona na kapilary, bufor sekwencyjny, folia do płytek,pakiet składa się z 15 pozycji, wadium 1.680,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 6II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Zestaw do oznaczania wiązania kolagenu,pakiet składa się z 1 pozycji, wadium 60,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 7II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV336965003843710038437120II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Pipety elektroniczne, dispenser elektroniczny, stojak do pipet,pakiet składa się z 4 pozycji, wadium 95,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 8II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Sondy dwukolorowe,pakiet składa się z 7 pozycji, wadium 215,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 9II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Sondy malujące,pakiet składa się z 3 pozycji, wadium 110,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 10II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV3369650033192500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Probówki, stojak na probówki,pakiet składa się z 2 pozycji, wadium 210,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 11II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV3369650033793000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Szkiełka nakrywkowe, szkiełka podstawowe, pudełko na szkiełka, parafilm,pakiet składa się z 7 pozycji, wadium 270,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 12II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV3369650033793000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Lektyna,pakiet składa się z 1 pozycji, wadium 4,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 13II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV3369650033100000II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Wytrząsarka,pakiet składa się z 1 pozycji, wadium 10,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 14II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV336965003319250038437110II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Probówki, końcówki do pipet,pakiet składa się z 9 pozycji, wadium 640,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 15II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV3369650038437100II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Pipety,pakiet składa się z 2 pozycji, wadium 25,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 16II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Odczynniki do Pracowni Cytometrii Przepływowej,pakiet składa się z 8 pozycji, wadium 310,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 17II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Odczynniki do Pracowni Cytometrii Przepływowej,pakiet składa się z 6 pozycji, wadium 120,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 18II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

CD 133, CD27,pakiet składa się z 2 pozycji, wadium 40,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 19II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33696500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Sondy oligonukleotydowe, oligonukleotydy, probówki, końcówki do pipet,pakiet składa się z 7 pozycji, wadium 210,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:

Zakup odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej Część nr: 20II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV336965003843711033192500II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PLGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań Magazyn Ogólny. II.2.4)Opis zamówienia:

Końcówki do pipet, probówki, pakiet składa się z 17 pozycji, wadium 1.060,00 zł. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 20Kryterium jakości - Nazwa: termin rozpatrywania reklamacji / Waga: 20Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznychII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:

Nie podlega wykluczeniu z art 24 ust 1 i 5. Zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia: informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których powyżej.
Pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
Nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter. składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zgodnie z treścią SIWZ cz II. III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaIII.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. posiadać znak CE (jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej, obok znaku CE umieszcza się jej numer seryjny,
Na potwierdzenie Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju –zgodnie z obowiązującym prawem /stosownie do pakietu i pozycji w pakiecie/ np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowane CE dla którego wystawiono deklarację zgodności, o ile taki dokument jest wymagany. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. W przypadku, gdy taki dokument nie jest wymagany Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Zamawiający prosi o zaznaczenie, której pozycji dotyczy dokument. Zgodnie z SIWZ. III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonychIII.2)Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej w zakresie zmiany terminu dostawy, zmiany sposobu spełnienia świadczenia, wynagrodzenia Wykonawcy oraz jeżeli zachodzi jedna z okoliczności zgodnie z art. 144 ust. 1 i 1e ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące wprowadzania zmian do umowy określone zostały w § 6 załączonego do SIWZ wzoru umowy dostawy oraz § 6 załączonego do SIWZ wzoru umowy dostawy urzadzenia. III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: ProceduraIV.1)OpisIV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialoguIV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznejIV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nieIV.2)Informacje administracyjneIV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowaniaIV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 24/05/2018Czas lokalny: 09:30IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 24/05/2018Czas lokalny: 10:00Miejsce:

Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, pokój 603.
Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2)Informacje na temat procesów elektronicznychVI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 5 (zgodnie z SIWZ). Wymagania dotyczące oferowanych dostaw. Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. posiadać znak CE (jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej, obok znaku CE umieszcza się jej numer seryjny.Na potwierdzenie Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju –zgodnie z obowiązującym prawem /stosownie do pakietu i pozycji w pakiecie/ np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowane CE dla którego wystawiono deklarację zgodności, o ile taki dokument jest wymagany. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. W przypadku, gdy taki dokument nie jest wymagany Wykonawca złoży stosowane oświadczenie. Zamawiający prosi o zaznaczenie, której pozycji dotyczy dokument. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 (tabela) zgodnie z wzorem. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w wzorze załącznika nr 2 do SIWZ.
2) oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4. (W JEDZ)
3) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
W sytuacji, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy.
5) Wykonawca, zgodnie z SIWZ część II ust. 1 dołączy do oferty oświadczenie w formie jednolitego dokumentu (JEDZ), aktualne na dzień składania ofert, potwierdzające wstępnie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie.
• Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.
• Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Jednolity dokument (JEDZ) w wersji edytowalnej zamawiający załączył do SIWZ, jako zał. nr 3, na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca udzieli odpowiedzi na pytania zaznaczone w dokumencie przez Zamawiającego. VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeUrząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
PolskaVI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneUrząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
PolskaVI.4.3)Składanie odwołańVI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańVI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:09/04/2018
Data dodania 2018-04-12
Przejdź na początek ogłoszenia

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. OK